Blogger Template by Blogcrowds

Vonzódom hozzád I.-II.



Vonzódom hozzád…
Első történet - Miért teszed ezt?


Gyűlölöm! Gyűlölöm! Gyűlölöm! Sírni tudnék, amikor hozzám szól, amikor megsért, de egy Potter nem sír mások előtt. Egy Potter nem mutatja ki a fájdalmát, bármennyire is nagy – ezt Ron bácsitól tanultam.

Lily Luna Potter vagyok, ötödéves roxfortos diák. Utálom életem megkeserítőjét, a többi lány álmát, az én rémálmomat, Scorpius Malfoyt. Ha ennyit mondok magamról, az bizonyára elég ahhoz, hogy megismerjétek alapjaiban véve a jellememet.
Hosszú, vörös hajamat édesanyámtól örököltem, azonban a szemem a papámé, smaragdzölden csillogó. A szemeimet nagyon szerettem, talán az egyetlen részem, ami tetszett magamon. A papa és a nagyi szemei.

A roxforti viadukt felé futottam, hogy egyedül legyek, hiszen ilyenkor senki sem jár arra. Könyökömmel megtámaszkodtam a korláton, és lenéztem a gyönyörű látványt nyújtó tájra. Thresztálok repkedtek a Tiltott Rengeteg fölött. Néhányan csúnyának tartják őket, de nekem igazán tetszenek.
Lépéseket hallottam a hátam mögül, de úgy gondoltam, néhányan csak a bagolyház felé igyekeztek, így nem is törődtem a könnyeim letörlésével, csak tovább bámultam a lemenő nap sugarait.

- Mi van, Potter, már megint az egereket itatod? – A gúnyos hangtól felforrt az agyvizem. Letöröltem a végigfolyt könnycseppeket, és megfordultam, villámokat szórva a szememmel.

Előttem a jégkék szemű, tejfölszőke hajú Scorpius állt, a maga hanyag eleganciájával és jóképűségével. Akármennyire is utáltam, azt soha nem tagadhattam, hogy igenis jól megáldotta az isten, ha a testéről volt szó. Azonban ezt ellenlábazta a modora, a hangnem, ahogy velem beszél.

- Nem igaz, hogy egyszer nem bírod ki sírás nélkül, ha valaki hozzád szól… - Felszisszentem idegességemben.
- Fogd be, Malfoy!
- Egy Potter nekem nem parancsol. Mi vagy te, az anyám?
- Inkább megölném magam, minthogy akármilyen rokoni kapcsolatban álljak veled! Gyűlöllek!
- Persze, persze, azt csak hiszed – vonta meg a vállát flegmán. Most meg miről beszél? – Te nem gyűlölsz, te szeretsz engem – vigyorodott el magabiztosan.
- Előbb csókolnám meg Voldemortot, mint téged, te görény! Nem is értem, hogy egy olyan anyának, mint a tiéd, hogy születhet ilyen szörnyeteg fia!
- Hasonlóképpen vélekedem rólad. Nem unod még, hogy játszod az eszed? Hogy próbálod játszani a jó kislányt, holott te is nagyon jól tudod, hogy a szíved mélyén ugyanúgy vágysz a tiltottra, a szabályellenesre, mint én? El sem tudod képzelni, mennyire hasonlítunk mi ketten egymásra.
- Inkább a halál, Malfoy!
- Nem értem, hogy apád meg anyád hogy bírnak téged… nem csodálnám, ha kitettek volna valaki ajtaja elé a születésed után, amilyen rémséges gyerek voltál és vagy még most is! – sziszegte.

Miért kell mindig a szívem legmélyére hatolva bántania? Miért kell mindig a legnagyobb sértéseket a fejemhez várnia? Miért gyűlöl ennyire?

- Miért csinálod ezt, Malfoy? – kérdeztem suttogva, egyenesen a tekintetébe fúrva a sajátomat. A jégkék szemekben valami furcsa fény csillogott, amit még soha nem láttam. – Miért gyűlölsz, miért veszekszel velem mindig? Miért sértegetsz állandó jelleggel?

A smaragdzöld szemeim újra könnyel teltek meg, és már nem törődtem azzal, hogy Scorpius Malfoy áll előttem, hagytam, hogy csorogjanak. Egy lépést tett felém, arcunkat csupán néhány centiméter választotta el egymástól.

- Mert vonzódom hozzád – suttogta alig hallhatóan, és az ajkai az enyémekre tapadtak.

Eleinte foggal-körömmel próbáltam meg ellenkezni, de aztán rájöttem, hogy én is akarom… hogy vonzódom hozzá… Heves, forró csókban olvadtunk össze, és tudtam, hogy vége. Vége a harcnak…




Vonzódom hozzád…
Második történet – A bál


Bál. Utálom a bálokat. Miért kell mindig mindenkinek kitalálnia valami hülye bált, hogy szegény népet fárassza, hogy lejárassa azokat, akik kénytelenek partner nélkül érkezni a bálra. Márpedig én kénytelen leszek, ha a bátyám talál magának valakit. Márpedig Albus biztosan találni fog magának valakit, elvégre a papa kiköpött mása, hetedéves, jóképű, a lányok álma, Harry Potter fia…

De én? Egyelőre még nem vagyok a fiúk álma. Ki olyan hülye, hogy engem hívjon a bálba? Különben is. Még az álarcom sincs meg, nem találom sehol. Álarcosbál… fúj! Miért ilyen bonyolult ez a hülye mulatság?
Mikor végre megtaláltam azt a fránya álarcot, én is elindultam le, a szobatársaim után. Mélyzöld ruhám a térdemig ért, susogó hangot adva ki minden egyes lépésemnél. Az öt centis sarkú cipőm kopogott az ezeréves köveken, a hajam pedig lágy kontyba tűzve omlott le a hátamra. A fekete álarc erősen az arcomhoz szorítva rejtette el a kilétemet.

Ahogy beléptem a Nagyterembe, minden szem rám szegeződött. A tekintetem egy csendes sarokra tévedt, ahol a barátnőim álldogáltak, néhányan a párjukkal, de néhányuk ugyanúgy egyedül, mint én.
Akaratlanul is a mardekárosok felé pillantottam, ahol egyből kiszúrtam a tejfölszőke fürtöket, egy fekete álarc mögé rejtve. Sötétzöld dísztalárt viselt, és a tekintete engem fürkészett. Tudta jól, hogy ki vagyok. A mellette álló, fekete hajú szépség szorosan vonta magához, magához vonzva a figyelmét is. Még a sarokban állva is az édelgő párost figyeltem. Laurell Adams, egy mardekáros kis picsa, aki mindenkire rámászik, akit csak megkaphat. Még arra is, akit nem.

- Scorpius még mindig téged néz – súgta oda Nicky, a legjobb barátnőm tíz perccel később, mikor még mindig ott álldogáltunk, de már egy-egy vajsörrel a kezeinkben.
- Hm? – emeltem fel a tekintetemet, és ismét a mardekárosok felé révedtem.
- Scorpius téged néz.

A jégkék és a smaragdzöld szempár újra összefonódott, és szinte észre sem vettem, hogy közben felénk közelít. Nicky, Lizzy és Savannah kuncogva oldalaztak el, teljesen egyedül hagyva engem a poharammal, és a közeledő Scorpiusszal. Normál esetben vita lett volna ebből az egészből, de most valahogy azt éreztem, hogy egyetlen rossz szót sem tudok szólni hozzá. Vonzotta a tekintetemet az izmos felsőtest, amit kiemelt a zöld dísztalár. Az álarc mögött tudtam, hogy egy igazán szeretnivaló fiú rejlik, amit hála a barátnőimnek, magam is megtapasztalhattam.

Igazuk volt, mikor azt mondták, hogy én provokálom a vitáinkat. Egyszer maradtam csendben, és akkor is egy igazán szép beszélgetés volt mögöttünk. Nem is gyűlöltem annyira, mint kellett volna. Malfoy? Kit érdekel? Potter vagyok… akkor sem érdekel!

- Lily – biccentett, mikor mellém ért.
- Scorpius – mosolyodtam el. Az álarc csak a szememet takarta, így a mosolyom tisztán láthatóvá vált számára is.
- Nagyon jól nézel ki ma este, ez a ruha kiemeli a ragyogó szemeidet. – Érzem, hogy elpirultam…
- Köszönöm a bókot. Én is ugyanezt mondhatom. Nagyon jól áll neked ez a szín.
- Szeretek veled így beszélgetni – mosolyodott el.
- Hogy?
- Hogy nem veszekszünk. Szeretek veled beszélgetni, mert tudom, hogy őszinte lehetek hozzád, olyan szabadnak érzem magam, ha veled vagyok.
- Azt hiszem, hogy hasonlóak az érzéseink. Nagyon jól érzem magam, ha mellettem vagy. Be kell valljam, hogy még a vitáinkat is szeretem…

Lehajtottam a fejemet, és hirtelen nagyon érdekesnek találtam a vajsörömet. Az államnál fogva felemelte a fejemet, és ismét egymáséba fúródott a tekintetünk.

- Táncolunk? – kérdezte hirtelen. – Tesztelném a tánctudásod – vigyorgott.

A háttérben hallottam barátnőim biztatását, hiszen pontosan tudták, hogy csak a látszat és az apám kedvéért játszottam, hogy utálom Scorpiust. Igenis kedveltem őt. Bólintottam, és letettem az asztalra a vajsörömet. Laurell féltékenyen, villámokat szóró tekintettel figyelte, ahogy Scorpius a parkett felé vezet, erősen szorítva a kezemet.

Megálltunk egy üresnek tűnő kis területen, majd magához húzott, egyik kezét a derekamon pihentette, a másikkal görcsösen szorította az enyémet. Lassan kezdtünk el keringőzni. Azt gondoltam, hogy jól táncol, de hogy ennyire? Álmaimban sem képzeltem.

- Miért vagy velem ilyen kedves? – kérdeztem hirtelen, de elég halkan ahhoz, hogy csak mi ketten halljuk.
- Mert kedvellek. Mert vonzódom hozzád, és azt hiszem, hogy kezdek beléd szeretni, Lily Potter… - suttogta.

A szívem meglódult, ahogy az arca közelíteni kezdett felém, és kihagyott kettőt, ahogy az ajkai az enyémekre olvadtak… Apa meg fog ölni. De szeretem.

0 Comments:

Post a Comment



Újabb bejegyzés Régebbi bejegyzés Főoldal